Клиент L’Oréal
Проект Картонени POS дисплеи
Умения Активиране на марката на мястото на продажбите, Креативна адаптация
Уебсайт Garnier & Loreal-Paris
Съвременните потребители търсят впечатляващи и ангажиращи преживявания в търговските среди. Брандовете трябва да създават ефективни маркетингови активации на мястото на продажбите, които резонират със стойностите на потребителите, добре представят продуктите на рафта и демонстрират екологични решения.
L’Oréal България e водеща козметична компания, търсeща екологични дисплеи за продукти, които са в съответствие с нейните екологични ценности. За да отговорим на изискванията, преработихме класическите дисплеи за рафтове, като се фокусирахме върху екологията, рентабилността и гъвкавостта.
Използвахме усъвършенствани печатни техники и материали, за да помогнем на брандовете да се откроят и привлекат клиенти. Резултатите бяха по-екологични и по-рентабилни решения. Това демонстрира нашата отдаденост за постигане на върхови резултати.
Картонените дисплеи са освежаваща алтернатива на традиционните акрилни или пластмасови единици. Изработени от рециклирани материали, те се съчетават идеално с брандове, ангажирани с екологична отговорност.
Създадени от висококачествен рециклиран картон, тези дисплеи предлагат множество предимства:
Каним ви да се присъедините към нас в оформянето на устойчиво бъдеще за маркетингови активации в магазините. Нека предефинираме изживяването на купувача с иновативни картонени дисплеи, които са както екологични, така и търговски въздействащи.
Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, запишете се за нашия YouTube канал