Клиент                  L’Oréal 

Проект                 Картонени POS дисплеи

Умения                 Активиране на марката на мястото на продажбите, Креативна адаптация

Уебсайт                 Garnier   &  Loreal-Paris

Картонени POS Дисплеи

Съвременните потребители търсят впечатляващи и ангажиращи преживявания в търговските среди. Брандовете трябва да създават ефективни маркетингови активации на мястото на продажбите, които резонират със стойностите на потребителите, добре представят продуктите на рафта и демонстрират екологични решения.

 

Предизвикателството

Картонът - Преосмислен

L’Oréal България e водеща козметична компания, търсeща екологични дисплеи за продукти, които са в съответствие с нейните екологични ценности. За да отговорим на изискванията, преработихме класическите дисплеи за рафтове, като се фокусирахме върху екологията, рентабилността и гъвкавостта.

Използвахме усъвършенствани печатни техники и материали, за да помогнем на брандовете да се откроят и привлекат клиенти. Резултатите бяха по-екологични и по-рентабилни решения. Това демонстрира нашата отдаденост за постигане на върхови резултати.

 
loreal-paris
Стратегии за устойчив успех

Ръководство за Екологична Търговия

 

Картонените дисплеи са освежаваща алтернатива на традиционните акрилни или пластмасови единици. Изработени от рециклирани материали, те се съчетават идеално с брандове, ангажирани с екологична отговорност.

Създадени от висококачествен рециклиран картон, тези дисплеи предлагат множество предимства:

 

Намалено Време за Изпълнение

Чрез използване на ефективността на производствените процеси на картона, ние значително съкратихме сроковете за производство. Картонът се произвежда по-бързо от други материали, което помага на брандовете да реагират бързо на тенденциите и нуждите на пазара в търговията на дребно. Това повишава видимостта и въздействието на брандовете.

Оптимизация

Благодарение на леката си конструкция, картонът представлява убедително решение за кампаниите на мястото на продажбите. Тази характеристика води до значителни намаления на разходите за транспорт и монтаж на място, като гарантира, че вашето послание ще достигне до целевата аудитория ефективно и икономично.

Адаптивен Дизайн

Гъвкавостта на картона позволява безброй дизайнерски възможности. Ние създаваме завладяващи, персонализирани дисплеи, които идеално допълват вашата марка и продуктова линия. Можете да адаптирате тези дисплеи към всяка тема на кампания, от елегантни и минималистични до игриви и интерактивни.

Подобрено Потребителско Изживяване

Ние надхвърляме обикновеното поставяне на продукти. Нашите дисплеи могат да включват интерактивни елементи, информационни панели за продукти и ангажираща графика, насърчавайки взаимодействието на купувачите и водещи до по-дълбоки връзки с марката.

Ефективно Ценово Предимство

Картонените дисплеи предлагат значително по-малки разходи в сравнение с традиционните материали. Те по своята същност  са по-икономични от материали като плексиглас или полипропилен, предлагайки бюджетна алтернатива без компромис с качеството или естетиката.

Оптимизиран Цикъл на Проектиране

Нашите иновативни картонени дисплеи оптимизираха цикъла за проектиране на продуктите на L’Oréal България. Картонът е гъвкав, което позволява бързо тестване и промени, спомагайки за по-бързото стартиране на нови кампании или продукти.

Отвъд Функционалността

Нашият ангажимент надхвърля функционалността. Ние използваме усъвършенствани методи за печат, за да създадем привлекателни дисплеи, които привличат купувачите и оставят трайно впечатление. Тези методи включват висококачествена изолражения и нови покрития.

Преходът към картонени дисплеи е в съответствие с ангажимента на L’Oréal към екологично съзнателни и оптимизирани производствени процеси, стимулирайки функционалната ефективност и реакцията на пазара. Резултатите са подобрено разпознаване на марката, новопривлечени клиенти и затвърдена репутация на лидер в индустрията за красота.

garnier-spot-second

Отвъд Функционалността

Нашият ангажимент надхвърля функционалността. Ние използваме усъвършенствани методи за печат, за да създадем привлекателни дисплеи, които привличат купувачите и оставят трайно впечатление. Тези методи включват висококачествена изолражения и нови покрития.

Преходът към картонени дисплеи е в съответствие с ангажимента на L’Oréal към екологично съзнателни и оптимизирани производствени процеси, стимулирайки функционалната ефективност и реакцията на пазара. Резултатите са подобрено разпознаване на марката, новопривлечени клиенти и затвърдена репутация на лидер в индустрията за красота.

garnier-solar-display

Екологично Бъдеще

Като преминат към иновативни картонени дисплеи, брандовете могат да постигнат няколко ключови цели:

  • Намаляване на въздействието върху околната среда:Приемете устойчивостта и демонстрирайте ангажимента си към екологични практики.
  • Повишаване на ангажираността на брандовете: Създайте завладяващи преживявания в магазините, които изграждат по-силна връзка на вашата марката с купувачите.
  • Оптимизиране на производствените процеси: Насладете се на рентабилност, по-бързи производствени времена и повишена ангажираност, като максимизирате инвестицията си в маркетинга.

 

Екологично Бъдеще

Като преминат към иновативни картонени дисплеи, брандовете могат да постигнат няколко ключови цели:

  • Намаляване на въздействието върху околната среда:Приемете устойчивостта и демонстрирайте ангажимента си към екологични практики.
  • Повишаване на ангажираността на брандовете: Създайте завладяващи преживявания в магазините, които изграждат по-силна връзка на вашата марката с купувачите.
  • Оптимизиране на производствените процеси: Насладете се на рентабилност, по-бързи производствени времена и повишена ангажираност, като максимизирате инвестицията си в маркетинга.

 

Екологични решения

Ето как партньорството с Brandmark дава възможност на вашето търговско пътуване към по-зелено бъдеще:

  1. Експертно ръководство: Нашите специалисти по устойчивост навигират в непрекъснато развиващия се пейзаж на екологичните практики, като гарантират, че вашите стратегии са ефективни и съответстват на очакванията на потребителите.
  2. Стратегическа имплементация: Ние разглеждаме вашите цели за устойчивост в изпълними планове, като ви помагаме да интегрирате екологичните решения безпроблемно във вашата дейност и маркетинг.
  3. Убедителна комуникация: Brandmark изработва мощни послания, които резонират с екологично съзнателните потребители, привличайки нови клиенти и насърчавайки лоялността на съществуващите.
  4. Данни и анализи основани на успеха: Ние използваме пазарни проучвания и анализи, за да проследим успеха на вашите екологични инициативи, което позволява непрекъсната оптимизация и максимизиране на възвръщаемостта на инвестициите (ROI).
  5. Конкурентно предимство: Като давате приоритет на устойчивостта, Brandmark позиционира вашата търговска марка като лидер в процъфтяващ пазарен сегмент, отличавайки ви от конкуренцията.
Резюме

Екологично Бъдеще за Маркетинговите Активации на Мястото на Продажбите

Каним ви да се присъедините към нас в оформянето на устойчиво бъдеще за маркетингови активации в магазините. Нека предефинираме изживяването на купувача с иновативни картонени дисплеи, които са както екологични, така и търговски въздействащи.

Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, запишете се за нашия YouTube канал

GDPR