Индустрията на красотата, известна със своята елегантност и динамика, предприема трансформиращо пътешествие в България. L’Oréal, лидер в областта на красотата, въвежда революционен подход към представянето на продуктите чрез най-съвременни дигитални технологии. L’Oréal осъзнава потенциала на проекта да повиши видимостта на продуктите и ангажираността на клиентите. Тази интеграция служи като портал към нова ера на търговските преживявания.
Клиент L’Oréal
Проект Дигитална модернизация
Умения Активиране на марката на мястото на продажбите
Уебсайт Garnier & Loreal-Paris
В динамичната сфера на красотата и търговията на дребно L’Oréal е начело на иновациите, готов да предефинира клиентското изживяване в България. През последните месеци агенцията работи върху първия по рода си проект за дигитални дисплеи за нашия дългогодишен партньор L’Oréal България. За кратко време разработихме и предложихме нова концепция за по-модерен и забележим вид на представянето на продуктите в магазините. Вдъхновени от ефективните реализации и успешните идеи за дигиталния свят , ще разгледаме тънкостите на инициативата на L’Oréal и безбройните ползи, които съпътстват интеграцията на технологиите за дигитални дисплеи в търговските мрежи.