Phyto_11 SEP 2023

Клиент              Selecta International

Проект              Phyto и John Frieda POP UP щандове

Умения             Брандиране, пазарен маркетинг, дизайн, предпечат и производство

Уебсайт             Selecta

PHYTO и John Frieda стендове в избрани търговски центрове

Агенцията работи по съвместна кампания на Selecta International и Lilly Drogerie за марките John Frieda и Phyto.

За кратко време успяхме да създадем истинско клиентско преживяване и да превърнем ъглите в моловете в запомнящи се, ангажиращи и атрактивни дестинации за пазаруване.

Selecta International

За компанията

Selecta International е български партньор на водещи международни марки козметика и хранителни добавки. Компанията внася и дистрибутира водещи международни козметични марки като PHYTO, JOHN FRIEDA, LIERAC, JOWAE, WELEDA, MAVALA и др.

 

 
Продукт

PHYTO

Phyto е първата гама продукти за коса, изцяло базирана на растения. Вече повече от 40 години марката поддържа своята иновативност, без да изневерява на своята философия: формули с високи концентрации на растителни екстракти и без консерванти, отговарящи на нуждите на косата и скалпа.

 

Phyto_image_left_sided
Продукт

JOHN FRIEDA

Марката John Frieda започва с откриването на салон на New Cavendish Street, Лондон. Днес визията на марката отразява това салонно наследство: доставяне на трансформационни продукти, които се насочват към специфични проблеми със стила, за резултати от салонно ниво, които можете да видите и почувствате.

 

John_Frieda_image_right_sided
Целта

Предизвикателството и Нашият Подход

number-1

Откриване

Брандмарк Ltd участва в съвместна кампания със Selecta International и Lilly Drogerie, включваща популярните марки за грижа за косата John Frieda и Phyto. Тази кампания има за цел да предложи на клиентите ексклузивно преживяване, фокусирано върху специално обособена зона пред избрани магазини Lilly в популярни софийски молове.

 

number-2

Дизайн

За да привлечем вниманието на клиентите, ние пресъздадохме ключовата визуална комуникация на Phyto в три артистични панела, боядисани с подправки, украсени с живи растения и представящи растителни багри за коса. Блестящата, диамантена ключова визия на John Frieda контрастира перфектно с този естествен вид и усещане.

 

number-3

Доставка

В резултат на това пред Lilly Drogerie беше поставена двустранна стена, където привлечените посетители на мола можеха да се запознаят с продуктите и да научат повече за техния външен вид, усещане и ползи. Впечатляващата и привлекателна стена ефективно комуникира както ключовите визии, така и уникалните идентичности на двете марки.

 

PHYTO

Подходът за използване на естествени съставки за включване на ключовата визуална комуникация на Phyto използва различни сетивни елементи, за да ангажира клиентите и да създаде запомнящо се преживяване на марката.

ИСТИНСКИ ИНОВАТИВНА И ПРИВЛИЧАЩА ВНИМАНИЕТО СТРАТЕГИЯ. Нека разгледаме предимствата и въздействието на тази креативна концепция:

Визуална Привлекателност

Използването на ярки цветове за създаване на артистични панели, сложни дизайни и уникални текстури от подправки не само привлича вниманието на клиента. Те също така създават визуално зашеметяващ фокус, който се откроява в мола и привлича клиентите.

 

Съответствие с Околната Среда

Използването на естествени елементи засилва съответствието на марката с екологичните ценности. Това резонира с потребителите, които отдават приоритет на устойчивостта и цялостното благополучие.

 

Постоянство на Марката

Тематичното постоянство засилва основното послание на естествените и растителни продукти на Phyto, създавайки кохерентен разказ, който резонира с екологично съзнателните потребители.

 

Изключителен Стил

Нестандартните подходи като използването на естествени продукти и съставки водят до увеличаване на маркетинга чрез „разказване устно“. Клиентите споделят своите уникални срещи с кампанията, разширявайки нейния обхват извън мола.

 

Послание/ Ноу-хау

Кампанията изпраща и друго послание към целевата си аудитория. Чрез представяне на растителни съставки, използвани в продуктите Phyto, клиентите са информирани за ангажимента на марката към естествени и устойчиви решения за красота.

 

Ангажираност в Социалните Мрежи

Визуално впечатляващата и уникална природа на панелите ефективно усилва обхвата и въздействието на кампанията. Заинтригуваните потребители са по-склонни да заснемат и споделят изображения в социалните медийни платформи и по този начин да достигнат до по-широка аудитория.

 

Сетивни Преживявания

Живите растения придават на кампанията тактилно и обонятелно измерение. Клиентите могат да докоснат и помиришат растенията, подобрявайки взаимодействието си с продуктите. Това мултисензорно изживяване добавя дълбочина към срещата с марката и насърчава по-силна емоционална връзка.

 

За да обобщим, стратегията за пресъздаване на ключовата визуална комуникация на Phyto чрез артистични панели с подправки и живи растения е майсторски начин да привлечете вниманието на купувачите и да създадете трайно впечатление. Този подход не само съответства на идентичността на марката, но също така демонстрира способността на Брандмарк да мисли креативно и стратегически, за да предостави кампания, която ангажира, образова и резонира с целевата аудитория.

JOHN FRIEDA

Изключителна стратегия, която съвпада перфектно с посланието, ключовата визуална комуникация и показва последователност с наследството на марката.

СИЛНО ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА И ВЕЧНА КОМУНИКАЦИЯ НА МАРКАТА КЪМ ЦЕЛЕВАТА АУДИТОРИЯ. Нека разгледаме ползите и въздействието на тази творческа стратегия:

Visual Appeal

Given John Frieda’s focus on hair transformations, these visuals showcased also the difference its products make and create a sense of achievement for consumers.

Brand Consistency

The attractive and shining diamond-shaped elements on the wall are perfectly incorporated with the brand’s key visual communication. The passing consumers were drawn to them to learn more about the product’s benefits and get insight into the campaign.

Message/ Know-how

As the attractive double-sided corner wall was positioned in front of Lilly Drogerie- the point of sale, the consumers could also learn more about the styling techniques, and trends. This also positions the brand as a trusted source of expertise.

Sensory Customer Experience

As John Frieda’s emphasis on addressing specific hair needs and providing salon-quality solutions for everyday use, we tailored the campaign to resonate with the specific concerns and desires of its audience, whether that’s addressing frizz, enhancing color, or adding volume.

Summary

Holistic Approach in Marketing

Incorporating Brandmark Ltd’s services into this joint campaign ensures a holistic approach that covers all aspects, from concept development to execution. Our experience in crafting creative narratives, designing captivating visuals, managing logistics, and coordinating brand collaboration sets the stage for a successful campaign that captures attention, engages the target audience, and achieves your marketing goals.

If you want to see more fresh and inspiring projects from Us, sign up for our YouTube channel

Last but not least

Free Discovery Call

Discover how Brandmark Ltd’s services can improve the effectiveness of your brand communication and increase the success of your marketing strategy.

Our team has extensive experience in developing marketing strategies with a focus on the consumer journey at the point of sale, ensuring that the right brand message reaches them at the right time.

Give us a chance. Click the button, send us a line, book your call at your convenient time, and let the magic begin! 

Ready to elevate your Retail Experience?

Let's take your brand to the people.

GDPR