Когато се опитвате да убедите някого да си купи нова кола, неизбежно трябва да му изпратите ценова оферта. Изборът на най-добрата кола в рамките на бюджетните ограничения винаги е било трудно решение за клиентите, особено в толкова развит и диференциран пазарен сегмент, какъвто е автомобилният. Ето защо разработването на ефективно и управляемо картографиране на пътя на клиента е толкова важно за успеха на нашите партньори в Toyota.
Имайки предвид управлявания екип от клиенти и дизайнери на агенцията, които работят в продължение на много години за сметка на Toyota и тяхното дълбоко разбиране на автомобилния бизнес, концепциите на моделите и естетиката на марката, ние успяхме да разработим конфигурируем подход в Дестилирането и проектирането на визуално завладяващи оферти за продажба. Задачата на агенцията беше да изработи по-добро решение, което да замести широко използваните Excel таблици при изготвянето на динамични ценови оферти и да подпомогне процеса на продажба в дилърската мрежа. Сред предизвикателствата бяха непрекъснато променящите се технически спецификации, моделно оборудване, цветове, цени и т.н. и скоростта, с която трябва да се създаде и разпространи между заинтересованите страни нов шаблон за цена.
Екипът систематично прилага този метод и разпространява концепцията Distill & Design сред данните и визуалните елементи на различните модели в създаването на последователни шаблони за всяка кола. Тези шаблони, създадени в Powerpoint, представящи цялата същност и детайли на модела, могат лесно да се редактират и адаптират на по-късен етап. Друга полза от този подход беше адаптирането на визуално съдържание, което беше извлечено от шаблони и използвано в различни медийни канали, уеб платформи и приложения.