ClientL’Oréal
SkillsPrint and Production, Creative
Websitehttps://www.loreal.com/bg-bg/adria-balkan/

Как да изпъкнем в Инфлуенсър маркетинга

В забързания свят на инфлуенсър маркетинга изпъкването е от съществено значение. Брандарк/ Altavia за пореден път демонстрира своята експертиза в креативните опаковки, като проектира и произведе ексклузивни инфлуенсър кутии Redken. С минималистичен, но впечатляващ дизайн, кутиите направиха силно въздействие, особено в Instagram, където визуалната привлекателност е ключова.

 
Ексклузивни инфлуенсър кутии Redken

Комбинация от иновации и естетика

Кутиите на Redken съчетават иновация и естетика, като гарантират, че хората с влияние получават продукт и изживяване. Чрез уникални производствени техники Брандмарк/ Altavia създаде опаковъчни решения, които подобряват присъствието на марката, като същевременно поддържат елегантен и изискан външен вид.

Печат за одобрение

Признание от L’Oréal

L’Oréal, марката зад Redken, беше силно впечатлена от крайния резултат. Комбинацията от различни техники в производствения процес добави ясно изразен ръб, правейки кутията визуално привлекателна и доказателство за висококачествена изработка.

 

 
История на бранда чрез иновативен дизайн

Влияние върху дигиталното брандиране

Кутиите за инфлуенсъри са пример за това как стратегическият дизайн и експертната изработка могат да подобрят разказването на истории на марката и да създадат трайно въздействие в дигиталното пространство. Комбинирайки креативност с прецизност, Брандмарк/ Altavia продължава да налага нови стандарти в предоставянето на изключителни опаковъчни решения за световни марки. Техният иновативен подход не само повишава изживяването при разопаковане, но също така укрепва идентичността на марката и ангажираността в дигиталните платформи

GDPR