Client                    USPharm

Project                 Ibuprom Suspension Communication materials

Services               Creative, Graphic Design, Prepress & Print

ИБУПРОМ SUSPENSION

Екипът на Брандмарк се включи с голям ентусиазъм в изграждането на комуникационна стратегия и материали за лансирането на два продукта под марката Ибупром – Ибупром Суспензии и Ибупром Оптима.

 

Убедени във високото качество на продуктите на марката Ибупром, разработихме визия за набор от рекламни материали, които разкриват нейните предимства и допълват по вълнуващ начин основното послание и характерния дизайн на опаковката.

След детайлен анализ и проучване на педиатричния сегмент разработихме атрактивна ключова рекламна визия, която отличава продуктите от конкурентите на пазара и привлича вниманието на потребителите.

Предложихме атрактивен слоган за кампанията: „Да победим температурата като на игра“, който се фокусира върху основните проблеми, решавани от формулата на продукта. Посланието има за цел да внесе лекота и бодрост, за да вдъхне по-голяма увереност на майките, които винаги търсят най-доброто за своите деца.

 

Работата по създаването на увлекателна история, подходяща за малки деца, която да бъде част от съдържанието на рекламния лист, беше една от най-вдъхновяващите задачи.

Завладени от творческия дух, подготвихме текст в стихотворна форма, като главният герой – Мечо Пух – предпочитан образ сред по-малките. Създадохме елегантни илюстрации, които отговарят адекватно на краткия сюжет и смело можем да кажем, че получаваме страхотна книга, както и страхотен завършек на проект.

Всеки един от материалите: медицинска брошура, рекламна книжка, рецептурник, имунизационен календар, детски стенен метър е съобразен с отличителната визия на опаковката, но благодарение на нашия креативен дизайнерски екип индивидуалният почерк на печатните материали няма как да остане незабелязан.

GDPR